close
音樂欣賞:奇異恩典今天要介紹給大家一首非常好聽的歌曲『奇異恩典』。這一首歌曲是基督徒都會唱的,Maggie不是基督徒,但是卻深深的被這首歌曲小額信貸的音樂以及歌詞所打動,推薦給大家三種不同版本的感覺一起欣賞!!音樂: 此版本的歌詞:奇異恩典詞:John Newton.1779 曲:Early American 租屋網Melody 1900(一)奇異恩典 何等甘甜 我罪已得赦免前我失喪 今被尋回 瞎眼今得看見如此恩典 使我敬畏 使我心得安慰初信之時 既蒙恩惠 真是何等寶有巢氏房屋貴 (二)許多危險 試煉網羅 我已安然經過靠主恩典 安全不怕 更引導我歸家將來禧年 聖徒歡聚 恩光愛誼千年喜樂頌讚 在父座前 深望那日快現 英文房屋二胎歌詞,《奇異恩典》原文共有六段歌詞:Amazing grace, how sweet the sound That saved a wretch like me I once was lost, but now I'm 找房子found Was blind, but now I see 'Twas grace that taught my heart to fear And grace that fear relieved How precious did that grace 裝潢appear The hour I first believed Through many dangers, toils, and snares I have already come 'Tis grace has brought me safe thus 永慶房屋far And grace will lead me home How sweet the name of Jesus sounds in a believer's ear It soothes his sorrows, heals his wounds 租房子And drives away his fear Must Jesus bear the cross alone And all the world go free No, there's a cross for everyone And 花蓮民宿there's a cross for me. When we've been here ten thousand years Bright shining as the sun, We've no less days to sing 結婚西裝God's praise than when we first begun
arrow
arrow
    全站熱搜

    cc01cccvtb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()